2015年7月23日 星期四

買鞋(一)

同好多女性一樣,我好鐘意買鞋,好彩只限高踭+平底鞋,波鞋只有兩對。
雖然唔使好似OL咁要日日著高踭鞋返工,但都係好鐘意要買。
好啦,同大家分享一下我最鐘意既brand先,我揀高踭鞋除左牌子之外,最重要係個鞋楦,個楦唔岩我腳形既話,幾靚都著唔到,所以Jimmy Choo、Christian Louboutin,我1對都無,因為唔岩。(好彩)反而,Roger Vivier無論係高踭或平底都好岩我隻腳,點算…?咪買多左幾鞋o羅。

RV呢對藍色RV,有少少踭,可以用好好著同百搭黎形容,襯咩都得。



















呢對RV有別於一般既方扣,佢個扣係菱形再加埋metalic金色,雖然有d「紙紮」feel,但著落又好似無野,缺點係無一般方扣咁舒服。


















呢對淺磨砂藍RV,當時唔知點解會買,鞋頭好尖,不過個踭較矮,以為多機會著,點知都係1次貨仔。





















下次再講我另一愛著品牌Rupert Sanderson,待續。

沒有留言:

張貼留言